LAHTI PRO WIOSNA-LATO 2021

Specjaliści wybierają i polecają Lahti Pro LAHTI PRO z Godłem TOP MARKA Dane zgromadzone w raporcie Budowlana Marka Roku 2020 jednoznacznie wskazują na to, że w branży budowlanej ubrania i buty robocze Lahti Pro cieszą się najwyższą rozpoznawalnością i są chętnie polecane innym użytkownikom. Dzięki wskazaniom wykonawców marka Lahti Pro otrzymała tytuł srebrnej Budowlanej Marki Roku w kategorii odzież robocza. To prestiżowe wyróżnienie oznacza, że wysokiej jakości rozwiązania sygnowane logo Lahti Pro spełniają oczekiwania profesjonalistów. Przygotowany i opublikowany przez firmę badawczą ASM Centrum Badań i Analiz raport Budowlana Marka Roku 2020 jest odzwierciedleniem preferencji osób pracujących w branży budowlanej. Zbiera i analizuje informacje dotyczące popularności wyrobów używanych w budownictwie. Ranking Budowlana Marka Roku ma charakter, niezależny i jest najbardziej miarodajną klasyfikacją w Polsce. Publikowany jest nieprzerwanie od 2004 roku. Na tle innych zestawień rynkowych wyróżnia go sposób zbierania opinii konsumenckich. Respondenci spontanicznie wskazują nazwy marek, których wyroby są skłonni polecać innym. Nie korzystają przy tym z formularzy zawierających nazwy marek biorących udział w badaniu. Tak prowadzone badanie pozwala precyzyjniej wyłonić faktycznych liderów danej kategorii. W tegorocznej edycji prestiżowego projektu „Laur Konsumenta” w kategorii odzież robocza, marka Lahti Pro została odznaczona godłem „TOP MARKA 2021”. To kolejne ważne wyróżnienie rynkowe uzyskane przez Lahti Pro w ostatnich latach. Lahti Pro jako jedyna marka z sektora „odzież ochronna” znalazła się w rankingu Top Marka 2021. Jest to ogromną nobilitacją. Potwierdzeniem, że Lahti Pro prowadzi otwartą, intensywną i skuteczną komunikację zewnętrzną. Dzięki temu konsumenci mogą każdego dnia dokonywać świadomego wyboru. Godło Top Marka przyznawane jest najlepszym markom w danej kategorii, które charakteryzują się wysoką rozpoznawalnością oraz widocznością w mediach tradycyjnych i internetowych. Ostatecznej oceny pozycji marki dokonuje Kapituła Projektu „Laur Konsumenta”. Laur Konsumenta jest ogólnopolskim plebiscytem, którego celem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów, usług i marek w różnych kategoriach. To Polacy wyrażają swoją opinię o produktach dostępnych na rynku, stąd wyjątkowy prestiż tej nagrody i wyróżnienie dla danego produktu firmy.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjcwODY4